الرابطة المصرية للحمام وطيور الزينة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّفنا بنفسك و تنضم للمنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائة
انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات Wh_70137476
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّفنا بنفسك و تنضم للمنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائة
انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات Wh_70137476
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
تم نقل المنتدى على موقع اخر زورونا فى موقع حمام مصر www.egyptianpigeon.co.cc

انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حمو قلاب
...::|مشرف قسم القلابى والطيار وقسم الفوتوشوب والتصاميم|::...
حمو قلاب

موطنى : مصر

نوعى : ذكر

تاريخ تسجيلى هنا : 28/11/2009

مساهماتى بالمنتدى : 585

نقاط النشاط : 785

مدى احترامى لقوانين المنتدى : قوى

انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات Empty
مُساهمةموضوع: انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات   انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات I_icon_minitimeالجمعة فبراير 05, 2010 3:50 am

انا اليوم قولت افتتح القسم ده بالتصميم الجديد بتاعى ياريت يبقى فيه نشاط فى القسم ده واى حد عايز اى حاجه فى الفتوشوب يراسلنى على الايميل

منتظر ارائكم وتعليقاتكم والتقيم من 10 وايضا ننتظر ابداعاتكم

وشكرا

التصميم اهوه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
محمد الزواوي
...::|المـديـر العـــام|::...
...::|المـديـر العـــام|::...
محمد الزواوي

تاريخ تسجيلى هنا : 04/08/2009

مساهماتى بالمنتدى : 427

نقاط النشاط : 714

انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات   انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات I_icon_minitimeالجمعة فبراير 05, 2010 6:58 am

جميل جدا التميم يا حمو
بسم الله ما شاء الله
تسلم ايدك بجد
وانا عايزك ضرورى
ابقى افتح الايمال
وشكرا مرة تانية على الافتتاح الجميل دة
https://oepc.ahlamontada.com
حمو قلاب
حمو قلاب

تاريخ تسجيلى هنا : 28/11/2009

مساهماتى بالمنتدى : 585

نقاط النشاط : 785

مُساهمةموضوع: رد: انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات   انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات I_icon_minitimeالخميس فبراير 11, 2010 11:10 am

مشكوووووووووووووووووووووووور

يابوب علي المرور
الحلوانى
...::|عضو جديد|::...
...::|عضو جديد|::...
الحلوانى

تاريخ تسجيلى هنا : 25/02/2012

مساهماتى بالمنتدى : 7

نقاط النشاط : 7

مُساهمةموضوع: رد: انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات   انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات I_icon_minitimeالسبت فبراير 25, 2012 5:35 pm

الله ينور اخى حمو على المجهود الممتاز

انا اليوم عملت تصميم جديد -منتظر ارائكم يا احلى اعضاء وايضا منتظر النتقد والاستفسارات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اليوم اقدم بين يديكم درس كيفية قص جزء من صوره او تصميم وده اهداء لحبيب قلبى( محمد مدير المنتدى)
» سؤال اليوم الأول
» عضو جديد
» عضو جديد ارجو الترحيب
» عضو جديد يريد التعارف